2005年12月22日星期四

2005年12月22日(四)

我公司班同事, 唔知係鍾意晒命定真係咁有錢, 成日都話自己賺錢又賺佐幾多. 今日又聽到某同事賣樓又賺佐五十萬(注意我用「又」,因為之前已經聽過佢地買樓又換樓, 一轉手又賺幾十萬); 之前又聽到某某係pantry話:「果日check下戶口發覺無啦啦多佐五十萬, 原來?豐升佐咁多, 我都無理過佢好耐...」; 有時又聽到某同事話:「我聖誕去澳洲旅行呀, 我驚間屋咁耐無人係度會比人爆格呀~ 咩呀, 我屋企好多值錢野架, 淨係部Plasma都幾萬銀啦~」; 有時真係頂佢地唔順, 有陣時唔係我八卦去偷聽人地講野, 而係佢地呢D野都係lunch食飯時係pantry大大聲咁講, 真係唔知佢地係晒命定想點. 真係唔明, 炒樓真係咁容易? 成日聽到話轉過手又賺幾廿萬, 跟住又成日話去旅行, 一年可以去成兩, 三次.

頭先老細係大陸打比我, 問我廿六號果日得唔得閒返公司, 因為果日有貨要出, 但負責既同事已安排佐去旅行. 我見果日反正得閒, 所以應承佐會返公司加班呀(唔好以為我貪OT呀, 我公司OT得廿個鐘, 我已經OT佐十五個鐘, 今個月又爆硬OT了). 如果你地果日行開出黎尖沙咀既, 就黎探下我哩~~

沒有留言: