2005年12月21日星期三

2005年12月19日(一)

我終於都解脫啦, 因為終於都考完試, 不過我就擔心呢個Sem拎唔到schlorship啦, 因為呢次考試真係無咩時間溫書...

開心既係我地既北海道之旅終於都confirm到機位啦, 好開心~~ 係時候要組織下D行程了. YEAH! 有無人知層雲峽同網走有無D露天風呂付客室呀??

有樣野好想講, 其實我覺得香港既冬天都係凍極有限0者, 明明都仲有十幾度, 就已經發出寒冷天氣警告, 有無誇張佐D呢?? 我件羊毛內衣今年內一次都未著過, 但我見D人十幾度就已經著羽絨, 真係好鬼誇張喎... 係香港十幾度就要出動羽絨, 咁佢地去外國旅行零下十幾度果陣應該著咩呀?

沒有留言: