2005年12月8日星期四

2005年12月8日(四)

我呢個墨魚燒賣日記, 睇黎應該改做墨魚燒賣週記(或者雙週記)了...

呢兩個星期簡直好似係地獄咁, 我同事係12月1日放假放到今日8號, 我每日返到公司, 自己本身既工作都未做, 就要做佐放假同事既工作先, E-MAIL都唔得閒覆, 飲水同去toilet既時間都無, lunchtime都仲係坐係位做緊野, 日日都要OT; 最慘係我下個星期就要考試了, 但係根本無時間溫書, 有時返到屋企成九點幾十點先食飯, 食完飯倦到死根本連溫書既心情都無, 我都唔知點去考試. 12月1號果日我本來要返去上最後一堂CB聽考試既事, 但係果日係公司根本走唔到, 到佐十點半頂唔順先放工, 成晚仲要未食飯, 只係行去巴士站途中買佐個面包上車食就算, 果晚搞到好胃痛... 不過總結黎講, 我覺得學多樣野都係好事黎既~

循例都寫番低呢個幾星期既事先:
1. Senpai佢又靜雞雞放佐兩千蚊落個家用箱到, 不過呢排叫外賣我都係用番自己錢咋~

2. Project Runway終於都做晒, 呢類節目除佐比賽淘汰果種緊張刺激好睇之外, 人性既一面仲好睇; 有D人為佐嬴真係咩都做得出, 本來我覺得卡娜一直表現都好好, 但最後因為鞋既問題, 我覺得佢好奸狡, 合約都寫到明唔准接受贊助都仲要死拗. 所以最後我希望肥仔杰會嬴, 因為佢既design真係幾特別, 同埋佢唔似得Wendy同卡娜咁用過D咩野手段去達到目的, 所以我覺得佢係嬴得實至名歸.

3. America next top model都好好睇, 不過我實在唔明杜雁點解咁遲先會比人淘汰, 美國人眼中佢呢D叫「豐滿」? 佢簡直係一個肥婆啦, 咁既身型都可以做Model? 可以入到圍我都覺得好神奇. 我覺得下一個出局既應該係果個LES.

4. 我地終於去佐東瀛遊訂佐package, 但係仲未confirm到, 係waiting list... 希望快D有好消息啦~

5. 由於呢份工都唔駛用日文, 我發覺我既日文程度已經跌到落谷底; 果日用日文覆番個日本人, 我發覺自己連轉型都唔記得點轉, 我竟然唔記得辭書形係mu字尾既話, 轉做te形應該點轉(係咪n de?). 睇黎我讀佐三年日文原來都係讀C片... 好?...

6. 我真係越黎越唔鍾意呢間公司, 但又唔知自己出到去可以做得D咩.

1 則留言:

匿名 說...

晶晶,
我未仲衰過你,上星期我個fd問我oyogu(游水)轉做te形係咩,我都答左佢係n te啦~~跟住佢問番我唔係i te咩??我先醒起,又好似係喎~~
所以唔駛灰心喎~~我呢個食屎生(碩士生)未又係咁,我其實有好多好叻既同學都錯d basic野。