2005年9月28日星期三

2005年9月25日(日)

今日下午去睇佢地元朗盃最後一場比賽, 結果拎第四. 比賽之後齊齊去打邊爐, 跟住上振宇屋企打麻雀. 我真係唔係好識打最大四番果D牌, 唔識睇又唔知上唔上/唔知點上牌先好. 後尾轉?打最大八番要做牌果隻, 兩舖牌就嬴佐七十幾蚊, 好開心~~ 不過senpai果邊就輸佐二百二十蚊, 都係因為我之前打唔掂輸得多哩.

打完牌都已經十二點半, 因為我D行裝仲係元朗, 所以我話自己返元朗, 叫senpai自己返屯門, 唔駛陪我. 其實口不對心真係搵自己笨, 明明想senpai陪我一齊返元朗, 而我亦知即使我叫佢返屯門, 佢都唔會咁做, 但係我又唔想佢聽日無飯帶, 於是口講就不斷叫佢返屯門; 後尾senpai佢真係話返屯門, 叫我自己小心D (我好愕然啊~), 於是我就一個人自己行去搭的士, 一個傻瓜一路行去的士站, 兩行眼淚一路流落黎 (係咪衰呢? 自己?黎既). 後尾senpai係後面跟上黎一齊上佐的士, 佢話想試下我, 睇下我會唔會留佢, 所以呃我話返屯門, 叫我自己小心D, 跟住行去西鐵站果邊呃我扮返屯門. 諗諗下其實都係自己無聊, 我係度試佢, 佢又係度試我, 我好笨啊, 下次想點咪講囉, 點解成日要心裡面咁諗, 但口講又講相反既野呢?? 我好笨呀~~~ 如果senpai真係自己一個返屯門, 咁我點呢? (但如果佢真係有心想返屯門, 咁我又無謂勉強佢陪我返元朗喎...)

沒有留言: