2005年9月23日星期五

2005年9月21日(三)

今日senpai又做佐件事令我好開心, 真係好多謝佢~ 令我覺得佢真係好重視我緊張我~~

今日senpai要去奧海城交D野比朋友, 於是我就放工搭車去奧海城join佢, 好鬼?, 等果架12號巴士, 等佐四個幾字先有車, 我明明未夠六點就離開公司, 點知要成七點先去到奧海城, 要一小時先由尖沙咀去到奧海城? 搞錯呀! 我天水圍都返得到入去啦~!!!

去到奧海城senpai話係巴士總站, 因為我地要搭66X返屯門食飯, 我又白白痴痴咁唔知個巴士站係邊, 於是由奧海城二期行去一期, 一期又行番去二期, 西鐵站都來回幾次, 去睇地圖, 又無講巴士站係咩位置, 睇出口指示, 又無寫巴士站應該係邊個出口出. 本來senpai話過黎接我, 我又懶醒話唔駛, 我自己行, 點知都唔知行佐去邊, ?晒D時間, 最後去佐維港灣巴士總站 (激死人)... 搞到花佐兩個鐘頭先至由尖沙咀返到入屯門, 真係奇聞.

沒有留言: