2005年9月27日星期二

2005年9月24日(六)

好老土好老土! 成日都係weekend先走黎打風, 本來今日明明約好晒下午陪senpai出海滑水, 夜晚就約佐中學同學BBQ架麻, 一切都安排得好美滿... 但呢個死人颱風, 咩都比佢破壞晒啦, 激死人~~

滑唔成水, 於是senpai就下午出佐去教波, 下午我地去Pizza Hut食tea, 然後返屋企同senpai打佐陣Winning 9, 跟住就一齊落屯門, 佢去學日文, 我就約佐中學同學改食中菜.

有好多同學自從中學畢業之後都再無見過, 有D都有成九年無見, 個個見番我, 都話唔認得我, 話我瘦佐好多哩, 塊面尖佐好多哩, 佢地問我點解塊面瘦佐咁多, 我話我整過黎, 佢地無人信... 喂, 我真係整過黎架, 無呃你地~~ 席中有兩個同學都結佐婚了, 時間眨下眼真係過得好快~

沒有留言: