2005年9月16日星期五

2005年9月16日(五)

呢輪都唔得閒日日寫日記, 不過我有D野想講:

1. senpai佢星期一神神秘秘咁送佐個Burberry手袋比我, 好開心~~ 多謝你啊~~~

2. 我已經無再飲boots果個5-day plan, 因為完全唔work, 千祈唔好買呀!! 抱歉senpai你D錢掉佐落鹹水海...

3. BODY CHECK拎佐報告, 醫生話我有貧血, 建議我再去詳細驗下, 睇下係缺乏鐵質 (因為我唔食牛肉架麻~), 還是因為我有隱性地中海貧血症 (唔生BB就無事架啦); 同埋醫生話我三酸甘油脂偏低喎, 不過醫生話呢D野, 低就無所謂, 偏高先有問題, 咁我都算係身體健康掛? 不過醫生話我脊骨X佐少少喎, 所以我成日都有腰骨痛, 佢話呢個問題要搵脊醫幫我.

4. 最近係公司做得好唔開心, 又諗過轉工 (不過自己又無料無本事, 搵鬼請...)

5. 星期三同班friends去佐魚一丁食飯, D野幾唔錯喎, 個蟹粥最好食, 食到好飽~~

6. 我到而家都未食過中秋節月餅. (但公司同屋企其實已經有好多盒月餅係度, 有普通月餅, 冰皮月餅同雪糕月餅)

7. 終於出佐summer term既成績, 今次我兩科都A, 第一次嘗試到GPA 4既滋味~ 早知留番呢兩科係Sem A或者Sem B先讀哩, 因為summer term唔計schlorship架喎, 所以下年應該將無咩把握拎到A既科放係summer先讀, 留番D容易拎A既科係Sem A/B讀, 咁就好大機會又可以拎到schlorship麻, 嘻嘻~

沒有留言: