2013年1月23日星期三

暫時係我喺香港食過最好食既拉麵 – 焰@元朗教育路

有睇開我個BLOG既朋友都知, 我喺日本生活過大半年, 香港既拉麵, 實在係令人好失望甚至乎一風堂, 其實我都覺得不外如是囉至於近期好出名既豚王, 咪玩啦, 我唔會排個幾鐘去食一碗拉麵囉


 


雖然我唔係咩食家, 但好食同唔好食, 我都仲講得出, 好多人話香港同日本既水質唔同, 所以就算一樣既材料一樣既師傅, 都未必煮得出一樣既味道喎


 


不過最近有一間新開既拉麵店, 係我喺香港現時為止食過最好食既, 佢喺元朗教育路, 名字叫”.


 


點好食法? 我覺得湯底夠濃(我去兩次都係叫黑白焰), D叉燒夠軟夠滑, 我係可以成個湯底飲晒架囉~~


 


同埋佢呢期新舖開張, 會送汽水同溏心蛋.


 


另外果度既咖喱飯仲係免費加飯架~~


 


不過佢衰就衰在收太早, 好似十點就關門架啦.


 




 


(我覺得自己寫寫吓好似收咗錢幫人賣廣告咁, 講明先, 我唔識呢間舖頭既老闆, 亦唔係收咗錢, 只係怕佢做唔住會執笠, 咁我喺香港就食唔到好食既拉麵啦哈哈)

2 則留言:

中原一點窮 說...

好難得有路數,我會去試正嘢,多謝貼士.....
[版主回覆02/25/2013 20:04:57]唔駛客氣~

茄茄 說...

多謝你的分享呀!!! 我都要得閒搵日去試吓先!
[版主回覆02/25/2013 20:05:18]有好野梗係要分享~~