2013年1月14日星期一

考車牌+西九龍中心隱家拉麵工場


109, 係我考車牌筆試既大日子.

 


2:50pm要去到長沙灣政府合署既運輸署考, 所以我果日請咗半日假, 先去咗深水埗搵野食.


 


我記得雜誌話有一間好出名既拉麵店, 兩個partner意見不合拆咗夥, 其中一個partner去咗西九龍中心另起爐灶, 於是我一心諗住去幫襯.


 


舖頭位置真係好難搵囉, 我上openrice搵晒舖頭no., 但無諗過佢竟然會喺果個商場仔裏面架嘛


 


入到去, 布置都幾得意, D櫈係裝支裝汽水果D膠箱黎架, 而日籍師傅就喺裏面好努力咁煮麵.


 





 


由於我太太太掛住つけめん, 所以叫咗個咖喱沾麵, 味道又唔錯喎, 可惜我果陣趕住去考筆試, 三扒兩撥咁食晒碗麵, 無時間慢慢用心品嘗.



埋單時, 日籍師傅會同你講多謝, 我有機會喺香港講番句"
ごちそうさまでした"

2 則留言:

倭国団長 說...

HK筆試応該好容易、U一定過関lah.. 路試如何亜? 
現在響HK食日本ラーメン価銭都同日本都差吾多lor..
[版主回覆01/14/2013 18:35:58]筆試PASS咗啦, 黎緊19號先上學車第一堂咋~
而家香港D所謂出名既拉麵都要八, 九十蚊一碗啦, 唔平囉... 但又唔及得上日本咁好食喎...

中原一點窮 說...

你講個句日文點解呀......我都唔識日文啊!!