2011年1月8日星期六

上海之旅 DAY 2(part 1) - 魯迅公園, 魯迅紀念館

2010年12月25日(六)

今日我無跟流沙包佢地去交流, 開始一個人自由行. 不過我就有同佢地一齊食早餐. 喺酒店有西式早餐食, 都OK.



食完早餐後, 流沙包佢地出發去華東師範大學, 我就去附近既魯迅公園行吓.

我地住既酒店 -- 嘉福悅國際大酒店:


我地住既地方喺虹口足球場地鐵站附近, 魯迅公園同多倫路就喺果頭, 行過去好近. 如果大家搭地鐵黎, 可以搭3號線/8號線.  



呢個係虹口足球場, 就喺魯迅公園隔離, 我喺酒店房望出黎都見到:




一入到公園, 人山人海咁, 好多人喺度學跳舞呀, 好鬼壯觀:


有好多人用水喺地面寫書法:


我首先去咗魯迅墓睇睇.



然後去到魯迅紀念館, 佢係免費開放架, 但要喺紀念館出面既"票務處"拎飛先.



一入到紀念館就見到班中學生喺度聽訓話, 內容都係D超老土野, 什麼黨呀, 貢獻呀, 付出呀果D...

 


我離遠睇以為打緊羽毛球, 大家見唔見到佢地玩緊既野?:


行完魯迅公園, 行去地鐵站既途中, 景色都唔錯架.


1 則留言:

ck 鼠 說...

呢度靚過迅公園喎
[版主回覆01/14/2011 21:21:00]哈哈哈, 可惜我無時間走埋去睇睇係咩野建築物.