2009年2月13日星期五

2009年2月7日(六) -- Applied Japanese Studies十週年晚宴

今天悉心打扮一番, 因為放學後要出席城大AJS既十週年晚宴.

 

成個晚會, 無咩特別野好講.

 

不過去完呢個週年紀念晚宴之後, 我諗我唔會再出席呢類活動了. 我覺得, 同屆既同學, 如果本身係熟, 就一定會成日出黎見面架啦; 唔熟果D, 就好似今晚坐係隔離枱果班所謂「同學」, 就算見番我連招呼都唔會打一個. 因為一來我遲到啦(我要放學先可以趕去麻), 一去到個晚會剛開始司儀係度講緊野, 所以我只有鬼鬼祟祟咁閃埋位坐低; 二來坐係隔離枱果班同學, 我讀書果陣已經睇佢地唔順眼架啦, 我自認都係一個港女, 但我覺得佢地更加係港女之中既港女囉, 成日以為自己好高貴, 睇唔起其他人咁.

 

至於非同屆既前輩/後輩, 更加唔會有咩交流啦; 最值得見番既せんせい, 全晚都忙到周圍走, 好困難先影到張合照, 同埋就算今晚我無出席, 我間中都會同せんせい keep in touch, 唔係真係畢業後就無見果隻.

 

AJS之母 -- 高橋老師:



後輩既表演(唱緊崖上的波兒):


 

合照:

沒有留言: