2009年2月3日星期二

2009年2月1日(日) -- 免費去海洋公園

今日同流沙包去佐海洋公園, 我尋晚八卦上網check價錢, 先知原來生日可以免費入場架喎, 咁好既?!

 

入到去好多人呀, 人山人海, 我地既策略係唔嘥時間排隊玩機動遊戲, 淨係睇表演睇動物就算.

 

我地朝早係大樹灣果邊, 去佐百鳥居睇雀仔, 睇冰上表演, 太平洋海岸睇海獅, 然後睇佐兩點果場既海洋劇場, 再去海洋館(好多人排隊呀), 日本公園(全海洋公園最人煙罕至既地方), 水母萬花筒(都要排隊).



 

 
 

 

之後打算搭纜車落山睇威威劇場, 點知排隊搭纜車排佐成粒鐘咁濟, 落到山已經表演完畢, 我地唯有去睇熊貓, 行佐陣兒童王國, 玩到六點就離開lu.

 

 


 

最開心係去到熊貓館, 見齊四隻熊貓呀, 除佐佳佳係度靜靜地沉思之外, 全部係度食緊竹葉, 好可愛呀~

 

 

 


 

最討厭仍然係D大陸人, 打尖攝位, 推推撞撞, 橫衝直撞, 爭先恐後... 離晒譜, 完全唔講秩序. 你地作為遊客, 我都好想禮待你地, 但你地仍然好似未開發, 成個蠻夷咁, 到底你地幾時先會進步呀?  中國成日話發展話進步, 我知你地班自由行袋裏面係一疊疊銀紙好富有, 但弊在內裏依然係無文化無修養呢! 除佐物質上既進步, 麻煩中國政府好好教育下D人民係精神上既進步啦~~

 

我作為香港人, 雖然一早已略知班自由行既"行為", 但我都頂唔住佢地咁野蠻, 可想而知點解中國人去到外國旅行既時候, 會咁唔受歡迎囉...

3 則留言:

Ka Man 說...

係ar, 尋日我去disney都係咁ar, 我仲抱住bb tim ar, 好似睇唔到我地咁, 照撞過o黎, 又咩都打尖, 打一個佢地都照打, 真係勁, 完全無文化!
[版主回覆02/06/2009 09:01:00]佢地既行為簡直係嘆為觀止啦~

threekoo 說...

而家呢 d地方周圍都係自由行, 好似都不再係我地香港人既地方
[版主回覆02/06/2009 09:02:00]係海洋公園聽到普通話多過聽到廣東話囉, 哈哈~

Kei 說...

最憎大陸人
[版主回覆03/05/2009 12:35:00]我見你之前MSN都係咁寫佐, 係咪有咩發生佐?