2008年7月15日星期二

呢期好down...

最近好多野, 搞到個人既情緒好低落.

 

1. 天氣問題?

 

呢排成日落住雨, 公司做野已經做得有D唔開心, 諗住weekend可以出去玩下relax下, 但係就日日落住雨, 搞到星期六日都唔可以出街玩, 放假都要屈係屋企, 我就黎抑鬱架啦. 我根本就無地方可以宣洩...

 

 

2. 朋友問題?

 

最近朋友間好似有D問題, 明明大家係好朋友, 但係總會因為一D事件令到關係有所變化, 會唔會從此大家都不會再算是朋友了? 尤其是最近睇完套日劇"last friends", 令到我好感慨, 到底真正既朋友應該係點既呢? 我到底有無真正既朋友呢? 日劇裏面既友情, 好似タケル同瑠可既朋友, 我都好想得到. 大家可以將心裏既說話毫無保留, 無需掩飾咁讓對方知道; 就算對方有時係講佐D說話令你受傷害, 但作為朋友既仍然會不離不棄. 我一路睇呢套日劇, 一直係度反思到底我身邊既朋友係點既呢? 我做唔做到對朋友應有果種關心呢? 我身邊既朋友會唔會係我有需要既時候出現係我身邊呢?

 

 

3. 工作問題?

 

其實我係幾鍾意呢份工, 我鍾意而家既field同埋job nature, 我鍾意我上司GM係可以信賴同埋親切既人. 但係有時覺得自己力有不逮. 我份工要接觸既野太多了, 要記既野太多, 做taxation要記Inland Revenue Ordinance, 做comp sec要記Companies Ordinance, 又要記好多forms, 要記好多手續同程序... 我有好多資料應該要睇, 但係根本就無時間去睇, 大堆資料疊到幾吋厚.

 

最大問題係我既日文能力仍然係far from good. 睇同寫都無咩大問題, 但聽同講一向係我既死穴, 學英文如是, 學日文都係咁. 有時開會果陣我知道個topic係咩, 我預計得到大家會講咩, 咁我就會聽到七成左右. 但如果係日本人既閒談對話, 或者個客打電話黎, 我無辦法預先知道佢地講緊咩話題的話, 我就唔係太聽得到佢地講咩, 有時只係聽得到一, 兩成... 唉...

 

 

4. 健康問題?

 

又係腰痛既老問題啦, 真係想死...

 

 

5. 金錢問題?

 

呢排好手緊, 本來plan會去歐洲旅行都擱置佐. 人工又低... 好似儲唔到錢咁...

 

 

 

我而家返到公司, 完全唔想講野吹水, 淨係工作工作再工作. 一到五點半放工就即刻走, 邊度都唔想去, 邊個都唔想見, 淨係想快D返到屋企自己柄埋.

 

我呢種情緒唔知幾時先可以轉變得到...

5 則留言:

志傑 說...

咁多問題未解決???
[版主回覆07/16/2008 08:53:00]我有壓力. 未解決.

shung 說...

其實問題係唔係出現在自己想法呀. 做得到樂天, 我行我素, 就開心架啦. 我理得你點想.
[版主回覆07/16/2008 08:56:00]你識我都知我唔係一個樂天既人. 其實我都知凡事唔好咁執著, 好多野都唔會變成問題. 可惜我未夠班, 未做到.

★ 碧咸廿三 ★ 說...

你本身都好有錢架啦喎~
[版主回覆07/20/2008 09:05:00]如果我咁都算有錢, 咁香港無窮人啦~~

threekoo 說...

唔她咁唔開心 law!!其實如其係公司一個同事都唔talk得....有冇想過換過新環境, 可能轉一轉咩都順利呢?
[版主回覆07/20/2008 09:06:00]唔係一個都唔talk得, 係某一個啫...

Eleanor 說...

振作呀,呢兩日都好天喎,心情好啲未??
[版主回覆07/20/2008 09:06:00]哈哈, 應該好番少少囉~~