2007年12月13日星期四

2007年11月25日(日) -- 又影畢業相

上兩個星期日又去佐影畢業相, 今次既地點係黃金海岸.


講真如果今次唔係咁啱嘉敏(我中學同學)佢master畢業, 會約班舊同學出黎影相, 我諗我都未必會主動約佢地出黎影相. 說實在, 成班中學同學裏面, A-Level放榜我可算係最差果幾個, 個個都入到U咁濟, 仲要係CU, HKU, 唔係嶺南, 教院果隻喎. 我呢D入唔到U既, 簡直係自卑到想死啦.


到佢地U grad佐之後, 有D連master都讀埋畢埋業, 我先至走黎學士畢業, 仲要係part-time果隻, 講真我自己都覺得有D醜啦. 所以如果呢次得我自己一個人畢業, 我無諗過會約班中學同學出黎同我影畢業相囉. 因為呢樣野應該老早係N年前就已經應該影佐架啦...

3 則留言:

志傑 說...

咁又唔好自卑, 事業計長跑架嘛

墨魚燒賣 說...

但係我而家都未有咩事業...

至抵精明眼 說...

上次睇你個blog冇留言添...其實我都好想留言...其實你來已經好俾面!真的高興的! 同埋我估唔到你咁睇喎...其實我覺得每個人出到來做野...睇既野已經唔係昔日的幾A幾B啦,或者讀到邊,反而係大家是否安好及生活得開心呀! 況且,而家讀書都係用錢買返來0者...