2007年11月27日星期二

有關脊醫的疑惑...

今日腰骨又勁痛, 於是諗住的起心肝真係去搵個脊醫睇下啦, 上網搵資料, 初時見到有個脊醫既網頁寫得好奇怪, 好強調話脊醫係專業既一門, 並不是西醫裏其中的一個分科... 之類既說話, 我當時見到覺得有些怪怪的, 佢咁強調到底有咩意思呢? 後尾再睇佐多D網頁, 見到有D人話脊醫其實唔可以算係「醫生」, 只是他們在香港安了自己什麼脊醫的稱號, 自稱醫生, 在外國也不是主流醫學. 而勞工法例並不承認脊醫所發的病假紙...


那麼我既腰骨痛問題, 到底應該要去睇邊一種醫生呢? 你地又有無睇過D咩中醫, 脊醫, 骨醫, 推拿, 針炙... 等等等等, 覺得佢地真係有料到, 可以介紹比我呢???


 

6 則留言:

Panda 說...

Thanks for your visit my blog! You should go to find a orthopaedics doctor and physiotherapist to treat your back pain. Phyiotehrapist can use exercise, acupuncture, massage, Tui-na, etc.

物理治療師 說...

荃灣南豐中心701室 808醫務所 找關或彭醫生 都是骨科專科 這小問題一定no problem 還有強大的physio team支援 (這不是廣告)

LamWingo 說...

脊醫唔算係西醫,因為西醫係唔承認 佢地既,至於您的病是應該用那一種方法治療則要由醫生決定,我知道荃灣有個 脊醫姓區, 佢幫您檢查係唔收錢既,佢會評估您既情況之後話比您聽佢果種治療幫唔幫倒您,佢既 治療方式係根正您既 脊骨頸骨,甚至腿部影響 脊骨既情形都會考慮到,要注意一點係佢唔用藥物,要定時去睇,一個療程大約要去10-12次,每次收費約$350,即係一個 療程大約要$3500, 小朋友會平d,如果佢話幫唔倒您先再問其他醫生la,順便提您如果有X-ray 底片最好帶埋去,咪佢多數要求您照片先 ! *脊醫唔係自己安既,佢地都要係美國考牌

ondiner 說...

千祈唔好去姓區0個度 佢之前同我講話兩個月可以幫到我 一個月後,佢明明摸到我0的骨仍然移唔正,但叫我繼續覆診, 畀佢呃0左兩個月錢之後,佢先同我講話佢冇辦法幫到我,好似叫我等死咁。 仲有,如果你係脊柱側彎之類,是醫唔到0架﹗除非你未發育完成。如果你過0左發育時期,只可以有少少改善,冇大幫助的,如果你痛0既話,一下食藥,一下去睇物理治療同做0的對脊骨有幫助的運動。
還有,我有時去睇西醫,同佢地提起脊醫,其實佢地都好尊敬他們的,會將佢地視為好專門的醫科。

Panda 說...

骨科專科+物理治療較好。

墨魚燒賣 說...

多謝各位既意見呀, 不過呢輪好鬼忙, 睇怕都要出年先有時間去睇...