2006年2月27日星期一

2006年2月24日(五)

今日放工即興去做facial, 咁好彩又比我book到. 點知做做下facial阿媽打黎, 原來佢唔記得帶鎖匙 無門口入, 於是我做完facial就搭車返去開門口, 後尾同阿妹講番, 原來阿媽唔係第一次唔記得帶鎖匙. 唔... 咁都唔係辦法喎, 如果下次我地返唔到去開口咁點算呢?? 我就提議改裝鐵閘/木門, 變為一定要鎖門, 唔係一關埋就自己鎖埋果隻, 咁就唔會唔記得帶鎖匙啦~

之後我就落元朗同ANATA食飯, 我地去佐食潮州野, 我印象中都好似無食過, 個蠔仔粥好好食, D蠔大大粒大大碗都只係$22蚊, 好抵; 但個蠔餅就無廟街果D咁好食.

沒有留言: