2006年2月24日星期五

2006年2月15日(三)

今日雖然係荃灣, 但我都同平時差唔多時間起身, 七點半就落去check-out, 然後行去地鐵站, 去到尖沙咀都差唔多成八點二十分.

返到公司洗完杯同同事吹吹下水竟然發覺隻鑽戒唔見佐粒石, 因為我今朝放過隻戒指落手袋, 於是即刻剿下手袋果格睇下係咪0係?面, 但係搵唔到. 好傷心咁打比ANATA, 佢張單已經掉佐, 果陣時都唔知點算. 但隻戒指我只係戴佐半個月, 有咩理由咁鬼渣可以成粒石甩佐出黎架, 痴線架!!!!! 後尾再搵多次, 原來係個手袋既大格度, 我諗係我拎電話果陣甩佐出黎跌佐係手袋?面. 好彩粒石跌落手袋?面0者, 如果跌佐出黎我根本無可能搵得番啦. 離晒譜架, 我一定會去果間舖頭度嘈架, 有咩理由D手工咁鬼不濟架!!

今日ANATA終於決定佐報讀DOCTOR, 原來佢係咁變態... 已經兩個DEGREE一個MASTER, 而家仲報埋DOCTOR. 而我就仲係一個大學都未畢業既HIGH DIP仔...

沒有留言: