2006年2月22日星期三

2006年2月11日(六)

今朝ANATA一早出佐去做野, 我朝早就睇番去旅行時錄低佐既America's next top model, 真係估唔到會淨番呢三個, 我覺得如果Lisa唔係D性格咁古怪, 可能冠軍果個會係佢, 因為佢一直既表現都好好, 但佢既行為就真係怪異佐D. 下午我出佐去join ANATA, 我地去佐Holiday Inn食tea buffet, 然後再搭船過灣仔睇婚妙展. 本來我想係酒店擺, 但四星級果D都五千幾蚊以上一圍, 仲未計酒水. 五星級果D就坐底成六, 七千蚊... 我諗最後可能都係揀番酒樓. 雖然ANATA話我鍾意就無咩所謂, 但無理由駛咁多無謂錢架麻. AE都有去婚紗展做promote, ANATA見個sales係咁落咀頭, 換飛行里數又好似幾抵咁, 所以都即場申請佐張AE金卡, 而且仲申請埋張附屬卡比我添喎, 好開心~ 不過我自己本身果張AE卡申請佐差唔多六年, 好似都只係用黎碌過一次卡...

1 則留言:

匿名 說...

晶晶,
見到你咁幸福,我都好替你開心。
要珍惜現在所擁有既野呀!!
Connie