2006年2月27日星期一

2006年2月19日(日)

ANATA今日都要出去做野, 我朝早溫書, 因為星期六有MID-TERM, 跟住就出去剪頭髮, 我話修少少, 佢問半吋得唔得, 我就答佢一, 兩吋都得, 但結果剪完出黎起碼剪佐我三吋啦~~ 最慘淨係剪個髮無染無HIGHLIGHT無焗油都要剪兩個鐘, 真係唔係好明. 可能你會覺得$88剪兩個鐘好似好抵咁, 但我D時間都好寶貴架~~ 佢實在剪得太仔細啦, 好似逐條逐條剪咁, 剪完一輪我以為完成啦, 點知佢又換過第二把?剪再削薄D頭髮. 雖然效果我都幾滿意, 但如果下次可以剪快少少就最好啦... 下次或者都係去番尖沙咀搵番VENUS剪, 起碼剪開剪熟麻...

今晚係屯門食完飯之後約佐金雅, 我地三個人去佐飲野傾偈. 其實兩個人相處真係要好多學問, 要互相體諒, 包容, 欣賞. 睇見金雅同佢BF既問題, 就好似我以前同肥仔既問題咁, 女方拎個問題出黎傾係想解決問題; 但男方就以為女方想搵交嗌, 傾都唔想同你傾. 所以我都好明白金雅既苦處, 我果陣既「方法」好多時都係?一聲吞佐啖氣就算, 因為知道死肥仔根本就無心同你講, 我一講就話我發脾氣要搵交嗌, 講真我真係唔識同呢種人溝通, 或者佢根本就無心同任何人妥協, 佢自己就係全世界, 永遠覺得自己0岩晒, 唔駛顧人地感受. 所以我好幸慶ANATA佢係一個講道理, 有耐性, 唔會自以為是既人, 我同佢到而家為止 一次交都無鬧過~

沒有留言: