2012年6月27日星期三

我的自私鄰居...

我隔離屋個單位成日都轉手, 呢期果位鄰居, 我覺得佢地某程度上係唔正常架囉...

佢個單位有鐵閘同木門, 但佢地永遠唔會關埋個鐵閘, 只係將個鐵閘推開一邊就算.

佢地永世都唔會關埋個鐵閘:


聽講管理處果邊都同佢地反映過, 因為佢咁樣將個鐵閘推開一邊就算, 初初巡樓既實Q唔知你地個單位咩事架嘛, 點知你係咪比人爆格架?? 聽聞管理處有叫佢地處理好個鐵閘, 如果你真係唔用個鐵閘的話咪索性拆咗佢囉, 呢度又無規定一定要裝鐵閘. 但結果佢地係一於少理囉...

本來佢地關唔關鐵閘都與我無關, 基本上都唔會點阻到條路. 但佢地成日將D垃圾放係門口, 我就真係火都黎.

佢地都痴線架, 明明後樓梯就喺正佢地單位斜對面, 佢地兩步路就可以一推門入後樓梯掉咗袋垃圾. 都唔明點解佢地硬係要將袋垃圾就咁放喺門口, 有時無論我地係夜晚放工返到黎, 又或者係一朝早出門口返工, 都會時不時見到佢地就咁放袋垃圾喺門口.

後樓梯明明係佢地斜對面兩步路咋嘛!!!:


本來我地忍得都忍, 但某日我朝早出門口見到佢地袋垃圾無封口不突止, 仲見到裏面D垃圾有汁又烏糟, 我真係火都黎呀!!! 大佬呀, 你有無衞生常識架?? 你唔好惹埋D老鼠曱甴黎先得架!!!! 我即刻影咗相然後落管理處投訴!!



但係呢家人真係痴線架, 兩個星期之後, 有晚我放工七點幾返到黎, 我仍然見到佢地放咗兩袋垃圾喺門口囉!!! 不過今次叫做封咗口...



仲有, 前排咪成日落雨既, 我見佢將把縮骨遮就咁放喺走廊地下, 初初我以為佢嫌把遮仲濕, 所以唔收番入屋住啦... 點知, 呢把縮骨遮喺走廊地下已經成個月咁濟, 佢仍然係原封不動無郁過囉... 

把縮骨遮真係可憐...:


變態架, 咩人黎架!!

6 則留言:

中原一點窮 說...

都話香港怪人一蘿蘿嘅啦!!!
[版主回覆07/02/2012 18:19:18]唉, 總之就麻麻煩煩...

SB 說...

真你好唔衛生喎~ 仲會有臭味架噃?!?! 你應該再+再+再+再投訴嘛~~
[版主回覆07/02/2012 18:18:49]比我再遇到我一定會再投訴啦, 夏天啦, d野放耐少少就會發臭架啦嘛!

SB 說...

呢家人都好鬼懶囉~~ 但係懶還懶都要顧及他人感受嘛~~
[版主回覆07/02/2012 18:17:55]又懶又無common sense又無公德心!!!

少奶 說...

唉, 咩野人都有架. 我見過唔知邊家, 明明垃圾筒係吉嘅, 都要將d垃圾放響垃圾筒側邊. 好似叫佢揭個垃圾筒蓋會中毒咁.
[版主回覆07/02/2012 18:18:07]真係咩人都有...

Nancy 說...

隔離住嘅係乜人你見過未gar,咁古怪都有ge,不厭其煩繼續再繼續去管理處投訴,直至有改善為止
[版主回覆07/02/2012 18:16:36]見過啦, 一男一女應該係兩公婆掛? 三十零四十歳囉.

Ivy 說...

真係咩人都有呀....
[版主回覆09/01/2012 17:18:03]哈, 香港人就係咁架啦~