2012年6月24日星期日

2012年4月8日(日) – 深圳錦鏽中華+中國民俗文化村一天遊

48, 復活節假期第三日, 係墨魚家既family day, 我地一行六人去咗深圳既錦繡中華+中國民俗文化村玩.

我地朝早十點喺福田口岸過關
, 然後搭地鐵去到華僑城, 先去咗附近酒店既酒樓飲茶.

呢間酒樓既點心真係好普通
, 亦都唔係好好食, 叫做填飽個肚就算. 但係大陸呢D完全無服務可言既地方, 竟然收1518%既服務費, 真係離晒譜.



錦繡中華同中國民俗文化村係一張門票可以去晒
, 門票係RMB130, 我地先去咗文化村行吓. 建議大家如果黎呢度, 最好去文化村行咗先, 因為文化村有好多民俗歌舞表演睇, 早D去到可以自己就番時間睇.
 




果度地方真係好大
, 同埋好多表演睇, 無可能每個表演都睇晒, 我最鍾意都係"金戈王朝"呢個大型馬戰實景表演, 故事背景係明末, 重演努爾哈赤攻打明朝呢段歷史.



睇完表演出黎, 行到去蒙古區, 有射箭玩, RMB20有十枝箭, 我成世人第一次玩射箭, 估唔到比我射中咗紅色, 中咗奬喎~~ 呵呵呵~~



行到三點幾, 墨魚爸攰攰地又餓餓地, 於是我地坐低食咗D特色風味小食.



最令人一試難忘既係果度既粟米, 唔記得五蚊枝定十蚊枝, 明明個樣都好靚吓, 鮮黃色, 粒粒飽滿. 點知一咬落去, 嘩... 咩黎架? 完全無粟米味都算, 個口感, 真係好難形容, 完全唔知自己咬緊果條係粟米囉! 正常黎講粟米都應該有D咬口食落索索聲同埋咬落有汁架嘛, 但係大陸既粟米, 食落係乾爭爭硬挖挖完全無汁架, 超恐怖! 食咗一啖即刻掉都掉唔切, 都唔知係假粟米定落咗D咩化學野, 由於實在太震撼, 所以完全唔記得同枝粟米影相留念...  

行完民俗文化村, 我地再順步過去錦繡中華, 呢度有各大中國名勝景點既縮水版, 但我對於呢D景點就無乜興趣, 所以行咗一陣就離開.



由於大家都好攰既關係
, 所以都費事喺上面食埋飯先返, 我地嗱嗱臨返番香港, 去咗元朗食雞煲.

食完雞煲我同流沙包落咗屯門
, 因為流沙包約咗人睇波, 不過我就只係陪睇咗一場, 順便玩吓掟鏢, 成世人第一次掟, 竟然掟中到紅心喎? 不過大家都知紅心唔係最高分呢~

睇完一場波我都已經好攰
, 咁啱又有另一班friends約流沙包喺元朗睇波, 所以流沙包就同我返屋企先, 然後佢再出去同人睇波飲野.

4 則留言:

倭国団長 說...

我NN年前去過既文化村同現在真係差好遠lor...
響BIG6食野有否吾安心?
我有個Big6東北友人話、BIG6全国有80%既restaurant係用地溝油。。
[版主回覆07/02/2012 18:23:09]眼不見為乾淨, 無辦法, 所以夜晚都即刻返落香港, 無喺上面食dinner

中原一點窮 說...

唔知一日遊急唔急呢D時間,因我係豬油飽黎喎,重有係我覺得你係用左手嘅(射箭)哈哈........
[版主回覆07/02/2012 18:23:51]一日遊ok架. 無錯, 我係用開左手架, 好觀察力喎, 哈哈~

bmw 說...

可能係糯米粟,內地好多人鐘意食
[版主回覆07/02/2012 18:24:55]糯米粟? 都係第一次聽, 咁難食都鍾意食? 強國人真係唔同d...

Nancy 說...

4月我都去過世界之窗,痴線ge,大陸勝在地方大,行都行c
[版主回覆07/02/2012 18:25:21]係呀, 行到都唔想行啦~