2011年2月18日星期五

農曆新年假期之: 煲碟

農曆年假期, 我同流沙包年年都會去旅行, 因為喺香港過年實在係超級悶兼無聊.

但今年我返新工, 初初唔知公司有額外假期, 所以就打消咗去旅行既計劃.

過年果幾日, 一次過煲晒好多買咗但未完全未開黎睇過既碟.

真的戀愛了 (Love Actually) -- 唔好笑我, 有好多好戲我真係未曾睇過, 因為以前D BF係D唔鍾意睇戲既人; 我想睇既戲 其他fd又未必有興趣; 雖然係可以自己一條友去睇戲, 但人越大越唔鍾意一個人自己睇戲, 所以好多出名既戲我都無睇過架... 呢隻碟我買咗好幾年, 一直放係櫃度拆都未拆, 今年終於趁過年開黎睇.



8美千嬌 (8 femmes): 當初買呢隻碟既原因, 係因為睇過影評讚. 法國片, 風格真係唔係幾慣, 同埋做做吓D人會失驚無神唱歌以表達當時既感受同心情... 內容大致上係講8個女人+一個男人喺一間大屋裏面, 男人被殺, 但當時大風雪, 所以無辦法與外界聯絡, 大家就係度估呢8個女人入面, 邊個係殺人兇手. 懸疑片, 但劇情我係完全估中晒囉...   



愛在遙遠的附近 (The Painted Veil): 買呢隻碟既原因只得一個, 係因為Edward Norton(如果你唔知佢係邊個, 請自行上網搜索), 我係因為Primal Fear呢套電影開始愛上佢, 佢既演技真係好出色.
至於The Painted Veil呢套戲... 唔好意思, 真係好鬼悶. 順帶一提, 呢套電影有黃秋生做. 

3 則留言:

海豚 說...

我就真係好少睇戲, 尤其係西片
[版主回覆02/24/2011 12:32:00]點解呀? 我反而少睇港產片, 因為覺得唔值

飛毛華腿 說...

今個農曆新年,也沒有時間去睇戲....
[版主回覆02/24/2011 12:31:00]我淨係睇咗魔髮奇緣咋.

JOE 說...

仲睇VCD?  DVD碟都開始轉Blueray碟啦!!
[版主回覆03/15/2011 22:56:00]哈哈, D VCD係N年之前買落架啦, 但一直都無拆黎睇.