2011年2月10日星期四

元朗美食巡禮 -- 老廣靚湯

元朗其實有好多好野食, 黎緊想為大家介紹幾間元朗食肆~

老廣靚湯
地址: 元朗西裕街金輝徑金輝大廈11號舖
電話: 2433 0389
墨魚燒賣推介: 5粒星(5粒星為滿分)
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=32450

呢個舖位喺呢幾年黎不斷轉手, 黎到老廣靚湯, 終於都站得住陣腳啦. 佢主力做燉湯, 另外亦有鐵鍋飯食.

我墨魚燒賣食野咁奄尖, 加上元朗咁多好餐廳, 就算一間餐廳幾咁好食, 我都好少短時間內重覆幫襯. 但唯獨呢間老廣靚湯, 可以吸引到我成日幫襯.

佢賣既燉湯絕對係真材實料, 無加味精, 價錢又唔貴. 而佢果度賣既鐵鍋飯亦都好好食架~

有一次同老闆傾開, 佢話佢以前喺公仔點心做食品加工既研究(希望我無記錯啦). 佢自己都話舖頭太細 爐頭唔夠, 所以都應付唔到太多客人, 佢話都希望可以另覓一間大D既舖位. 不過我覺得佢喺而家呢個位都唔錯吖, 因為正記大排檔就喺正佢對面, 唔少喺正記食飯既人, 都會過黎老廣order燉湯, 而老廣就會拎煲湯過去大排檔.

大家黎幫襯的話, 就要有少少耐性啦, 一來佢舖位太細, 就算係舖頭出面加摺枱, 都成日爆滿; 二來佢D飯係即叫即整, 所以要等耐少少先有得食. 但以佢既食物質素, 等耐少少都無所謂啦~ 你見openrice到現時為止都係有讚無彈就知啦~


沒有留言: