2009年5月19日星期二

火炭大排檔食飯

星期六本來要返學的, 但係星期六果堂係taxation, 我以前BBA果陣已經讀過啦, 所有野我都已經聽過晒; 再加上我而家咪做緊taxation囉, 所以每次返去上堂都悶到嘔(又唔比我exempt呢科喎...), 終於頂唔順走堂. (而且我覺得中大呢個阿sir教得hea hea地. 以前我讀BBA果陣, 阿sir係本textbook既作者, 而且仲係律師, 講稅法我覺得講解得更加清楚)

 

中大同學仔之前plan佐放學後一齊去食飯, 於是我就淨係出去join佢地食飯~

 

今次既地點係火炭既大排檔, 我地11人, 叫佐好多碟野呀, 我覺得幾好味喎, 埋單每人都唔駛$80, 好抵呀~~

 

熱熱鬧鬧好開心, 希望就算畢業後我地都仲可以keep住出黎食飯啦~

沒有留言: