2009年5月1日星期五

2009年4月13日(一) -- 睇戲: 神槍手

復活節假期最後一日, 朝早要出屯門同流沙包屋企人飲茶, 跟住我同流沙包去佐睇神槍手.

 

我覺得呢套戲好唔掂, 我唔知係劇本問題定係個導演問題.

 

個劇本已經老老土土咁, 另外我覺得導演好似想表達好多野, 但最後卻咩都講唔到出黎, 好空洞.

 

最尾仲要超老土咁有句對白:"我覺得高手係可以並存既", 唉, 呢D留番比觀眾自己去細想同發揮啦, 駛唔駛咁畫公仔畫出腸呀?

 

然後葉璇果part更加唔知佢想表達D咩囉, 呢part我覺得根本係多餘...

 

同埋我覺得套戲個節奏好怪, 所以我比呢套戲60分only.

沒有留言: