2008年11月4日星期二

福福 -- 拉面唔錯

地址: 元朗教育路120號永興樓地舖
電話: 2470-6818


元朗一向勁多日本菜餐廳, 早前又開多佐一間,  於是有日同流沙包去試佐.

 

入到去發覺原來佢係食拉面既, 款式唔算多, 另外都有D定食.

 

我地叫佐一碗招牌拉面, 同埋一個串燒拼盤, 同一碟前菜.

 

碟前菜係wasabi菠菜, 味道都幾特別.

 

waitress話佢地既叉燒唔係出面買現成, 而係自己去街市買豬肉返黎自己整成叉燒. 我覺得都整得幾好食, 唔靭, 醃得都幾入味.

 

不過個串燒拼盤就麻麻地, D肉好靭呀, 同埋我覺得醃得唔夠入味, 有D淡.

 


值得一讚既係服務態度唔錯, 個waitress同廚房我估計就係餐廳老闆, 所以好慇勤同好有禮貌. 不過我擔心佢地咁少食物種類, 又無邊款特別好味特別出色, 唔知佢地會捱到幾耐...

 

沒有留言: