2008年11月1日星期六

台北三天之旅 -- 後記

其實台北呢個地方, 我幾年前已經去過, 亦都覺得無咩特別野值得再去.
 

不過因為呢一次係同一大班朋友去, 所以近近地就去台北. 主要目的都係想一大班friends一齊去旅行玩幾日, 所以去既地點都變得唔重要.

 

我覺得饒河街夜市值得去多D, 食物種類多過士林夜市好多. 不過士林夜市有好多舖頭仔行下, 如果唔係淨係為食野, 就士林夜市可以行耐D囉. 

 

聽人講阿婆鐵蛋好出名, 於是專登買D返黎香港, 點知我覺得好難食, 個皮好韌呀, 勁難先咬得開, 千祈唔好比老人家食. 反而我覺得醍醐大師鐵蛋好食好多.

 

係港鐵月台, 無論係年青力壯定健步如飛既都會湧去搭lift(即使隔離就係escalator). 但係台灣捷運, 唔係老弱傷殘都唔會搭lift, 同香港好唔同.

 

有個男性團友話係台灣好少見到肥婆喎, 我又無留意呀, 唔知係咪真既呢?

 


 

我好欣賞佢個idea:

 

2 則留言:

meaomeaoland 說...

我覺得台灣唔錯丫, 尤其係9份, 台北北投. 北投好多温泉浸, 而且幾清靜. 離市中心都係半句鐘左右. 加上台灣人都幾 nice, 去到食店只要你係扐住部相機, 孭住背囊, 個老闆就會問你黎自邊度, 傾下計, 幾好. 同埋台灣人d公德心都幾好, 亦幫人. 佢地既捷運我覺得干淨, 光猛過香港地鐵好多. 台灣好食既野都幾肥膩下, 我地d港人去到個個食完都肥幾磅返黎. 但係响台灣住既人又好似好少肥人.......
[版主回覆11/06/2008 13:41:00]北投比我既感覺都幾日本FEEL架~

threekoo 說...

我好 like個含笑半步癲, 勁攪笑
[版主回覆11/11/2008 22:39:00]我都係覺得超搞野我先買佢返黎, 其實只係一盒朱古力...