2013年2月6日星期三

Lam Tei Grill – 有情調有質素既餐廳

屋企附近早前開咗間新餐廳, 終於有機會去試吓, 結論係值得一讚.


 


首先我覺得service唔錯, 侍應態度有禮.


 


而食物質素亦有番咁上下水準, 果日既餐湯竟然有龍蝦湯喎, 味道濃郁, 唔係果D難飲既溝水湯. (元朗黎講, 許願樹既所謂龍蝦湯係超級不知所謂, 我已經blacklist咗許願樹呢間餐廳, 唔會再幫襯)


 


我自己就叫咗個鵝肝意大利飯, 我評價一間餐廳既其中一個標準, 就係睇吓佢個鵝肝得唔得, D餐廳唔知喺邊入埋D平價鵝肝, 食落個味完全唔得. (對我黎講, 元朗既Oliva, Mix & Match既鵝肝都係唔得既; 只有呢間同埋Savour Café既係OK)


 


價錢都算合理, 食扒食肉既話佢都係百零二百蚊一個main course, 加幾十蚊可以轉餐跟沙律餐湯同餐飲.




2 則留言:

Nancy 說...

呢間餐廳喺元朗邊樹呀,叫咩名,地址唔該!因好多時入元朗好想搵間稍為好d質素嘅餐廳好難,以前食開嘅巳執笠
[版主回覆02/25/2013 19:44:41]Lam Tei Grill係個餐廳名呀, 地址同地圖可以參考下面條LINK:
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=96327

中原一點窮 說...

睇見都流晒口水,果然係食家............
[版主回覆02/25/2013 19:45:26]唔係咩食家, 只係佢近屋企啫.