2012年12月5日星期三

唔覺意比兩個BLOG出咗街添~

其實我真係好耐無寫BLOG, 因為我黎緊12月27日要考試呀, 所以我其實好耐無上過黎.

咁啱今日check email見到通知話有blog友喺我個blog度留言, 我先知自己有兩個隱藏blog出咗街.

對上兩篇blog(包括"去勻日本全國47都道府縣", 及"同friends一齊去日本...? 咪搞") 其實係我一, 兩年前無無聊聊當日記咁寫落, 而日期就求其set做2012年某日. 最近因為太耐無上黎, 唔記得改番D setting, 結果唔覺意比呢兩個日記blog出咗街.

既然出咗街咁就算啦, 哈哈~~ 所以其實我根本無諗過出年農曆年去旅行(果個係兩年前寫落既blog, 講緊兩年前既心情)

最近我就梗係忙溫書啦, 我而家日日主要係對住呢堆野, 加埋同事比我既補習notes. 到而家都未有時間操past paper, 唉... 唔知點算...





2 則留言:

倭国団長 說...

U学完車lah?
[倭国団長回覆01/05/2013 19:42:44]Happy New Year! HK吾似日本有好鬼多特別路牌、如U係考自動波的話、就更easy lah!
[版主回覆01/04/2013 10:38:40]未呀, 考完筆試, 2月中先考路試呀...
不過我到而家都未約師傅上堂, 哈哈.

Nancy 說...

祝你考試成功! 加油.....加油.....
[版主回覆01/04/2013 10:39:34]唉, 我預咗重考架啦...