2012年11月26日星期一

同D friends一齊去日本...? 咪搞!

上兩個blog講開我想去勻全日本47都道府縣, 突然又諗起一個topic想講.

好多friends見我讀日文, 又好似成日去日本旅行, 會覺得我係日本通(其實我唔係呀~~). 有時佢地去日本旅行會問我意見, 不過我唔係每處地方都識架, 如果佢地將會去既地方係我去過, 我當然比到意見啦. 不過我既意見只限某某景點好值得去, 某某景點係咁咁咁之類; 但如果你問我果度有咩好食既餐廳, 一定要買既潮物, 又或者想買乜乜乜可以去邊度買 etc., 咁我就真係答你唔到啦...

另外, 我有啲friends話我成日去日本, 不如下次再去日本果陣叫埋佢地一齊去啦, 叫我做"領隊"喎. 當然我只會當佢地講笑, 不過就算佢地係認真, 我都唔會肯同啲friends一齊去日本. 說實在, 我喺日本去過咁多地方, 再去既話就未必會去D好大路既旅遊景點; 但好多無乜去過日本既人, 心目中一定會有D想去既熱門景點. 如果個fd話想去迪士尼, 想去東京鐵塔, 想去睇富士山, 咁我係遷就你 去一D我已經去過N次既景點? 還是迫你跟我去D非熱門地方呢...?

另外如果同啲fd一大班人去旅行, 到時A見到啲得意野會停低睇吓; B見到啲野想買又駐足望吓; C見到啲野吸引又停低研究吓... 一條街可能一粒鐘都行唔完, 我真係會發忟憎囉, 我唔想嘥呢啲咁既時間呀! 所以我只會同流沙包兩個人去日本.

同埋我去日本好癲架, 我會plan好每日要去既地方, 計劃好晒幾點鐘要去到邊, 搭咩野車, 用盡每分每秒. 我唔係果D"行到邊咪睇到邊囉, 無詳情計劃架"既人. 難聽D講成個旅程我係獨裁既, 所以同fd去的話, 應該好大機會搞到反面, 所以都係唔好搞我...  

(以上言論只適用於去日本既旅程, 如果去其他國家, 就算同其他fd一齊去, 去到點hea 點無plan我都無咩所謂)

4 則留言:

中原一點窮 說...

梗係2人世界舒服得多喇,做領隊喎,講笑搵第樣嘛....哈哈
[版主回覆01/04/2013 10:43:57]係呀, 我都係當朋友講笑架咋~~

Maplecats 說...

完全贊成妳咁講, 因為我都係咁, 哈哈.
仲有如果妳D friend 同妳去日本, 肯定妳要做埋佢哋嘅翻譯
[版主回覆01/04/2013 10:43:07]所以我只會同流沙包一齊去, 我話咩就咩, 佢要聽晒我話, 哈哈.

33Pig 說...

計劃好晒幾點鐘要去到邊, 搭咩野車<--我都係D 咁GE人, 但有時好趕都唔知為咩-.-
[版主回覆01/04/2013 10:41:40]想喺有限既時間去最多既地方囉, 哈哈~~

Nancy 說...

自由行自己一手一腳計策行程係好玩啲ge
[版主回覆01/04/2013 10:41:07]但事前要花好多時間準備呀~~