2012年1月28日星期六

2011年12月25日(日) -- 柬埔寨越南6天之旅: Day 3 part 3 湼蟠宮, 午餐, 自費 下午茶

參觀完寶劍塔, 我地再去一個叫做湼蟠宮既地方.


 


湼蟠宮據說係醫病既地方(醫人既當然係巫師唔係醫生啦), 果度比水圍住, 入唔到去, 我地只係喺外圍影吓相咁. 不過由落車既地方行到入去湼蟠宮就真係有D遠囉, 行入去既時間仲耐過到咗望兩眼影兩張相既時間.
















呢一班係地雷受害者, 唔少觀光景點都會見到佢地喺度演奏樂器籌款:





 


終於行到去湼蟠宮:



睇完湼蟠宮
, 我地就去食lunch~ 今餐都係中餐, 味道麻麻












 


食完飯, 我地返酒店抖一陣, 到三點左右再出發, 下午有兩個自費節目, 分別係法式下午茶同埋遊洞里薩湖.


 


先講個下午茶, 離晒譜, US$8, 只係食個疑似delifrance法包同埋一杯咖啡, 真係賺鬼死佢.


  


個法包裏面有生菜, 札肉, 番茄, 同埋有D肉鬆之類既物體咁, 唔多好食; 飲品我要咗熱既煉奶咖啡.














我覺得呢個咁既下午茶應該取消囉, 唔係話唔比你賺, 但都要我覺得值先得架. 一來個包唔好食, 二來價錢貴, 三來我地啱啱先食完lunch無耐, 轉個頭又話食tea, 其實都唔係好食得落, 我見有位太只係飲咗杯咖啡, 成個包原封不動無食過, 好浪費囉



食完個tea, 餐廳隔離就係當地市場, 我地當然爭取時間過去感受一下當地既生活情況啦, 亦都有唔少團友去買水果.

























 

沒有留言: