2012年1月20日星期五

2011年12月25日(日) -- 柬埔寨越南6天之旅: Day 3 part 1 吳哥皇城 南大門, 巴戎廟(高棉微笑), 十二生肖塔

第三日行程, 我地一朝早參觀吳哥皇城, 我地喺南大門入.

 




有D頭像係新修復既, 所以係白色的. 導遊話當地既佛頭有價有市, 所以好多已經比人偷晒, 而家大家見到既好多都係複製品了.



首先我地去咗睇巴戎廟既高棉微笑, 導遊話高棉係柬埔寨其中一個族裔, 而當時既皇帝亦係高棉族; 而廟裏面既佛頭個個都面露慈祥既笑容, 所以人稱"高棉微笑"喎. 巴戎廟共有49座佛塔, 象徵住柬埔寨當時既49個省. 真係好佩服當時既人既建築同雕刻技巧.

















離開巴戎廟之後, 我地就行過去附近既十二生肖塔. 導遊話呢D塔係當時既人用黎改運, 如果你覺得果排運氣麻麻, 你可以去番自己所屬生肖既塔, 塔裏面會有巫師幫你改運喎...










4 則留言:

╭☆小甜心﹏*° 說...

墨魚燒賣,我祝你心想事成、步步高陞、生活愉快!!!!!
[版主回覆01/29/2012 13:51:47]THX! 我都祝你身體健康, 學業進步~~

Emily Emer 說...

佛頭都偷,太離譜了!BTW,很欣賞你的遊記。
[版主回覆01/29/2012 13:49:24]THX~ 聽導遊講佛頭可以值幾十萬架喎(唔記得係咩貨幣)

中原一點窮 說...

上左一堂歷史課,幾好,多謝晒,拜拜...
[版主回覆01/29/2012 13:47:30]哈哈, THX!!

Nancy 說...

祝你合家四季平安,身體健康,萬事勝意,今年勝舊年!
[版主回覆01/29/2012 13:47:22]多謝~ 我都祝你心想事成, 龍馬精神~~