2012年7月16日星期一

越黎越唔好睇既PIP; 越黎越精彩既三角關係 (我講緊個劇團呀~)

有睇開我個blog既朋友, 都知我一向鍾意睇舞台劇. 6月份睇咗三套舞台劇, 分別係三角關係既"勁金歌曲"同埋"快樂無罪慶回歸2012"; 另外睇咗PIP既"硬膠先生"(詹瑞文主演).

先講硬膠先生, 我以前都好鍾意睇詹瑞文, 每個show幾乎都會捧場. 但係近年我開始覺得詹sir既show越黎越唔好睇, 一來係劇本唔好(因為無咗林奕華??), 二來係我開始覺得佢做黎做去都係果三幅被. 就以今次硬膠先生為例, 我估唔到佢部份既內容竟然係翻炒多年前既演出(包括NL, 小喇叭, 慘不忍島, 扮米奇, I拂you等等), 無驚喜之餘, 我真係有D失望. 我諗黎緊詹sir既show我未必會再捧場架啦... 

講完PIP, 我想講我而家最最鍾意既劇團"三角關係", 其實我係2010年先開始睇呢個劇團既演出, 一睇之下, 即刻愛上. 或者咁講, 其實我係鍾意咗佢既骨幹演員--徐羨曾. 每次睇佢地既show, 我都感受到阿徐喺台上既落力演出+熱情+感染力, 以我都一把年紀, 以為自己唔會再鍾意D咩偶像, 但係估唔到自己會鍾意咗一個舞台劇演員.

6月16日, 三角關係既勁金歌曲喺元朗劇院上演, 我當然去捧場啦, 我果日睇日場, 睇完show之後去咗唱K食飯, 11點幾行返屋企途中經過元朗劇院, 見到有班人喺劇院出面, 我就知應該係工作人員等緊車離開, 於是我即刻走埋去, 鼓起勇氣問阿徐可唔可以同我影張相(最衰果陣已經十一點幾, 又無化妝個樣鬼咁殘又滿面油光, 唉...), 順便讚佢喺個show唱得好好, 喺同佢講野既期間, 我個心跳得勁快, 估唔到自己一把年紀都仲可以搵番呢D感覺, 哈哈哈~


到6月30日, 係快樂無罪慶回歸, 呢個show真係精彩絕倫, 如果100係滿分, 我會比200分~ 從來未試過睇得咁開心, 你試過睇舞台劇睇到最後全場觀眾起身又跳又叫未??


  

1 則留言:

中原一點窮 說...

到尾時又叫又跳咁開心,未試過喎,從來未試過,包括一生人,噢賣噶.......
[版主回覆01/04/2013 11:32:42]咁你應該要去睇吓佢地既SHOW, 哈哈哈~~~