2009年6月8日星期一

2009年5月27日(三) -- Scout Centre最後一堂

今日係PDPA係Scout Centre既最後一堂, 幾位同學仔都帶佐相機返黎影相.

 

可能小班既關係啦, 加上同學仔既性格都好active, 所以同同學仔既關係好似close好多. 回想以前係CityU讀BBA果陣, 即使讀佐三年, 但係同熟果幾位同學都無咁close, 起碼唔會定期約出黎搞D咩聚會.

 

反而同而家呢班同學仔, 有D只係識佐半年, 但係就已經出黎食過幾次飯. 而且好多時一出黎就係一圍枱十幾人, 我好鍾意呢種熱鬧既感覺~

 

所以最後一堂, 好似都有少少依依不捨既感覺.

 

由於翌日係端午節假期, 所以放學後一行13人仲一齊去咗佐敦食宵夜~~

 

另外我地已經約佐13號考完試果日去中大隔離果間hotel食buffet, 好期待耶~~

 

我好快就要離開香港喇, 希望同呢班同學仔可以繼續keep in touch啦~

 

 

1 則留言:

Suki 說...

點解見唔到你的同學仔個樣,唯獨看到一個與你合照的俊男。唔通你的同學仔‧‧‧
[版主回覆06/16/2009 12:50:00]哈哈~ 比你知道我心裏面諗乜添~
其實係我費事有朝一日我個BLOG既言論出事, 比網友玩人肉搜尋, 會連累到我D friends, 所以我會將佢地遮樣架~
阿sir同我萍水相逢無關係, 所以咪無專登遮囉